пятница, 7 декабря 2018 г.

მეხუთე დღე


ეს მოდული დამეხმარა დავფიქრებულიყავი თუ როგორ უნდა დამეცვა საავტორო უფლებები ჩემს მიერ მიძიებულ მასალაზე. ასევე თუ როგორ გამოვიყენო შეფასების ეუბრიკა მეწყვილის ბლოგზე პროექტის პრეზენტაციის შესაპასებლად და როგორ სავუკეთო განმავითარებელი  კომენტარი. ასევე ვისწავლე მოსწავლის სასვარაუდო  ნაშრომოს შექმნა. სადაც აქცენტი კეთდება საკვანძო საკითხებზე და რომელიც დაეხმარება მოსწავლეს იმ ცოდნის მიღებაში რაც პროექტის გასაკეთებლად სჭირდებათ, მოსწავლის ჩეკლისტი ლი მოსწავლეს მოამზადებს პრეზენტაციისათვის რაც ხელს შეუწყობს შეაფასოს საკუთარი ნაშრომი.

2 комментария:

  1. მიზნებში ნათლადაა ახსნილი თუ რას ისწავლიან მოსწავლეები,მიზნები გამომდინარეობს თემატურ გეგმაში მითითებული საგნობრივი სტანდარტიდან,ზოგადი შეკითხვა აზროვნების წამახალისებელი შეკითხვაა რომელიც სხვადასხვა საგანს ან ერთი საგნის ქვეშ შესწავლილ რამდენიმე თემას აერთიანებს.

    ОтветитьУдалить
  2. მიზნები სწორად არის ასახული .თუ რა უნდა შეისწავლოს მოსწავლემ.
    შენი შეკითხვები ყურადღებას გაამახვილებს, მიმართულები მიმცემშინაარსობლივშეკითხვებზე.

    ОтветитьУдалить